torsdag 14. august 2014

Autumn leaves collection Tilda with corn


Nå er det snart skolestart, og høsten er i anmarsj... Så nå fikk jeg lyst til å lage et høst kort :-) Har stemplet dette Magnolia motivet (Autumn Leaves Collection Tilda with corn) med Memento Tuxedo black stempelpute på Perfect colouring paper, og fargelagt det med de nye Copic Sketch tusjene mine. Arket i bunden er fra Walking in the Forest fra Maja Design . Bladene, "kvisten" og begge sirklene er laget med en die fra Spellbinders Shapeabilities som jeg har kjøpt på super salg hos Bikuben. Under der igjen er det en paper dollie fra doodlebugdesign. Blonden er fra MesterGrønn. 


Trådsnella har jeg surret hamphyssing på, og den og halvperlene er fra Panduro. Blomstene har jeg kjøpt hos Bikuben og osteklut er fra HobbyKunst. Alle kanter er svertet med Fluid Chalk Inkpad farge Toffee.


Tilda med perleøredobber.

Med dette kortet skal jeg delta i konkurransen til 
Nordsalten Hobbyklubb hvor oppgaven er:
 Det går helt rundt for oss.
Ønsker alle en strålende dag :-)

JEG VANT KONKURRANSEN :-) VELDIG MORO!!! :-)


3 kommentarer:

  1. Så søtt kort. , nydelig pyntet og flott fargekombinasjon. Tusen takk for du er med på jubileums utfordringen 100 hos oss i NSHK.
    Lykke til.
    Klem fra Elisabeth

    SvarSlett
  2. Et kjempefint høstkort du har laget.
    Takk for at du deltar på utfordringen vår hos NSHK.
    Klem fra Jeanett:)

    SvarSlett