mandag 18. august 2014

Ett rundt kort


Jeg har laget et rundt kort til konkurransen hos Nordsalten Hobbyklubb, hvor temaet er ; Det går helt rundt for oss :-) Har stemplet dette Magnolia motivet (Special Popy Tilda Stamp) med Memento Tuxedo black stempelpute på Perfect coloring paper, og fargelagt det med Copic Sketch tusjer.  "Flagget" er stemplet med teksten; Du er best, og flaggstangen er et halvt papir sugerør fra Kremmerhuset. Begge sirklene er laget med en die fra Spellbinders Shapeabilities.



 Disse sirklene er også på baksiden. Her er det plass til å skrive en personlig hilsen. Mellom dette har jeg limt fast en blonde fra Panduro. 


Midt i blomsten har jeg tatt litt Glossy Accents, for å få den litt fremhevet i farge og størrelse.
For å henge kortet på en gave, har jeg brukt Magnolia Doohickey's Special moments Cloudy Tag, og silkebånd fra Søstrene Grene.
Med dette kortet er jeg med i konkurransen til:
Nordsalten Hobbyklubb, hvor temaet er: Det går helt rundt for oss.


2 kommentarer:

  1. Så søtt kort dette var! Synes den vimpelen på kortet var knalltøft. Takk for at du deltar i vår jubileumsutfording nr. 100 hos Nordsalten hobbyklubb.
    DT Anita

    SvarSlett