lørdag 14. januar 2017

Baby


Formen på kortet er laget med en dies fra Lifestyle Craft, 
Nesting Frame 10.
Ark fra Maja Design og Bazzill Kraft.
Paper doily fra Panduro og Hobby Lobby. 
Blonder fra Hobby Lobby.
Metal stjerne fra Søstrene Grene.
"Blonde" dies fra Magnolia.


Blomster, swirl og tag dies fra Magnolia. 
Sommerfugl fra Maja Design og Spellbinders dies.
Chipboards stjerner og hjerter fra Wycinanka.


Motiv fra Kort & Godt.
Halv perler fra Kort & Godt.
Tekst stempel fra Staz.


Tekst stempler fra Kort & Godt.

Med dette kortet er jeg med i utfordring hos:

Nordsalten-hobbyklubb, Tema: #152 Lag det du er best på
(Formen på kortet er jeg best på. Syntes det er vanskelig å lage 15x15 kort med rette hjørner)
Jeg kom på 3 plass i denne utfordringen.
Kortudfordring, Tema: #167 Alt er lov
Jeg kom på 2 plass i dennne utfordringen.
Scrappelyst, Tema: Spenning
(Spennende med ny baby!)
Jeg kom på 3 plass i denne utfordringen.

5 kommentarer:

  1. Kjempesøtt babykort du har laget.
    Takk for at du deltar på KortoManias utfordring.
    Klem fra Sissel

    SvarSlett
  2. Så herlig.
    Nydelig kort og et skjønt motiv.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    Hege.

    SvarSlett
  3. Veldig skjønt kort med mange flotte detaljer. Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

    SvarSlett
  4. Så nydelig kort i virkelig delikate fargetoner!

    Takk for at du deltar i utfordringen hos Scrapppelyst.

    SvarSlett